Brev:
Gå over til at give flaske
23. juni 2016
Alder:
0 mdr.
Gå over til at give flaske
Kære Helen
Jeg har igen fået en signalstærk pige som ikke er bange for at sige sine meninger og dermed samtidig også skal hjælpes utrolig meget med alt fra amning til søvn og huske at hun ikke behøver skrige i hendes vågen tid.
Jeg er efterhånden rigtig træt, da det kræver meget af mig at skulle hjælpe hende med alt samtidig med at det er utrolig svært at læse hendes behov når hun bruger meget tid på at skrige.
Jeg er derfor meget tæt på at tage en beslutning om at droppe amningen, da jeg simpelthen ikke nyder den og stresser mere over den.
Ved at give flaske har jeg også muligheden for at se at hun har fået nok mad og det derfor kan udelukkes og jeg har også mulighed for aflastning af min mand.
Men vil du ikke skrive lidt omkring overgang til flaske - hvad skal jeg være obs på, hvor mange måltider og størrelsen. Hvordan bruger jeg flasken? Inden lur/efter lur mm.? Og hvordan stopper jeg min mælkeproduktion.
På forhånd tak