Brev:
Ammestrejke - 8 mdr.
9. november 2015
Alder:
8 mdr.
Ammestrejke - 8 mdr.
Hej Helen,
Jeg har en datter på 8 måneder der indtil i går har ammet fint og også har haft god lyst til fast føde.
Fra i går er hun begyndt at græde når jeg vil lægge hende til at amme og hun har også kun indtaget fast føde i meget begrænsede mængder.
Lidt baggrundsinfo.:
I lørdags var vi indlagt pga blod i afføringen, men det er slut. Hun er ved at få tand nummer fem og seks i overmunden. Hun har betændelse ved en neglerod. Har også læst mig til at hun kan være i et tigerspring, hun er normalt rigtig glad og græder aldrig, men i de seneste dage har hun haft lettere til gråd og været pylret.
Da jeg ammede lørdag aften bed hun mig og jeg sagde av, da jeg blev forskrækket - håber ikke det har gjort hende bange.
Jeg er frygtelig ked af hvis amningen fra den ene dag til den anden skal være slut. Jeg synes det giver noget værdifuldt nærvær for os begge og så vil jeg gerne have at hun fortsat får min mælk fremfor MME.
Hvad kan jeg gøre for at få amningen til at fungere igen?
Håber meget du kan hjælpe.
Bedste hilsner
Susanne