Brev:
Amning af 7 uger dreng
21. oktober 2015
Alder:
2 mdr.
Amning af 7 uger dreng
Kære Helen,
Jeg har en søn på 7 uger som jeg har ammet indtil nu.
Nu er jeg blevet usikker på, om jeg har mælk nok til ham.
Han er begyndt at virke meget irriteret når han ligger ved brystet - tager fat, dier lidt, slipper, hvorefter han græder og brokker sig, tager fat igen og så forfra. Tidligere har amningen været nem og han har ligger fint og diet rytmisk. Jeg har heller ikke længere følelsen af fyldte eller spændte bryster, men føler de er "tomme".
De seneste uger har min søn heller ikke taget så meget på som han plejer.
Skal jeg være nervøs?
Venlig hilsen
en bekymret mor