Brev:
Amning, søvn, luftveje
10. september 2015
Alder:
2 mdr.
Amning, søvn, luftveje
Kære Helen
Tak for dit sidste svar :)
Det er stadig noget rod med min amning og erstatning med flaske.
Jeg har så svært ved at vurdere om hun får nok mad når jeg ammer hende, og hvor tit jeg skal tilbyde hende en flaske.
Jeg syntes jeg ammer længe og nogle gange tror jeg ikke helt hun får noget ud. Om natten tar det ca 1 1/2 time at amme hende på begge bryster.
Hendes første søvn om natten (fra ca 22-03) er rigtig god, men efter hun er blevet ammet sover hun meget uroligt, og vender og drejer sig og siger mange lyde. Jeg kan ikke sover fra det.
Hun sover idet hele taget ikke ret meget. Nogle dage sover hun ikke rigtig i løbet af dagen. Kun meget korte træk.
En anden ting der er ved at drive mig til vandvid er at jeg hele tiden tjekker om hun trækker vejret når hun sover. Sikkert en klassiker for 1. Gangs mødre. Flytter de selv hovedet hvis det falder ind i dynen?
Hun kan lyde ret forkølet on natten. Kan man gøre noget for at rense næsen?
Tak for din hjælp
Mange hilsner
Sine