Brev:
Amning og væske nok
15. august 2015
Alder:
7 mdr.
Amning og væske nok
Hej Helen.
Har lige endnu et par spørgsmål mere.
Har skrevet sammen tidligere ang. antallet af amninger i døgnet.
Han er som jeg havde på fornemmelsen gået ned til, oftest, kun at amme een gang om natten, gerne omkring kl. 5. Nu er det så som om han faktisk er ved at droppe den også. Jeg har hidtil taget ham op og ammet ham selvom jeg har lidt på fornemmelsen han egentlig ikke altid søger det og godt kunne sove videre uden at blive ammet.
Nu sover han til kl. 7, men begynder han at vågne tidligere f.eks. kl. 6, skal jeg så amme og prøve at få ham til at sove lidt længere?
Så er det bare jeg bliver usikker på om det er okay. Både i forhold til hans brug for mælk samt min produktion? Har som du rådet mig til sidst bevaret amningen før formiddagsluren, så ammer nu før formiddagslur, før middagslur og inden sengetid samt hvad han nu efterspørger om natten.
Alt efter hvordan det går, ryger amningen om formiddagen nok som den næste, når tiden er til det.
Tænker det vel er okay. Jeg prøver på bare at følge ham og hvad han giver udtryk for af behov, men vil gerne bekræftes i om det nu er rigtigt. Er nervøs for om jeg kan komme til at give ham for lidt mælk.
Igen igen, mange tak for hjælpen.