Brev:
Hvor mange amninger?
25. januar 2015
Alder:
6 mdr.
Hvor mange amninger?
Hej Helen!!!
Tak for dine svar.
Jeg er startet med at følge den plan du foreslog, det går ok - selvom jeg syntes jeg laver mad til ham hele tiden :)
Mht amning, så må vi have sat produktionen op igen (håber vi kan). For han vil ikke tage flasken, og så er det måske dumt at blive ved med at forsøge?!
Hvor længe har han behov for den mængde amning ca?
Ja jeg husker ikke så meget fra min datters baby tid - hun er 11 år i dag :)
Med venlig hilsen
Lill-Mai