Brev:
Mindre mælk fra mig
21. januar 2015
Alder:
6 mdr.
Mindre mælk fra mig
Kære Helen.
Så er jeg her igen :)
Som jeg skrev til dig i mit første spørgsmål om nattesøvn, så føler jeg ikke rigtigt der er meget mælk tilbage hos mig!! Men dog vil han stadig gerne amme??!!
Men hvad kan jeg gøre for, at han får den mælk han skal have - han gider jo ikke rigtig flasken??
Pyha syntes lige pludselig det hele går i knude- alt gik som smurt de første 5 måneder :)
Tænker det hele måske er pga tænder- men man kan jo ikke Blame det hele på dem!!
Det er nogle gange lidt svært at være langt væk hjemmefra med de små pus, som man bare ønsker har det aller bedst <3
Hilsen
Lill-Mai