Brev:
Tilbagegang - amninger om natten
3. december 2014
Alder:
13 mdr.
Tilbagegang - amninger om natten
Hej Helen
Jeg har brug for endnu vejledning vedr vores datter. Nu troede vi lige det gik godt med hende, hun spiste fint og sov okay, kun oppe en gang om natten, men for to uger siden vendte det, og nu er vi tilbage i det gamle rutine med ikke ret meget mad om natten og en del amninger om natten. Vi kan ikke finde ud af, hvor "fejlen" er. Vi er frusterede over denne tilbagegang og kan ikke forstå hvorfor det er gået tilbage og hvordan vi får det vent igen til mere mad og bedre søvn om natten.
Vi tilbyde en mad flere gange om dagen, og inden hun kommer i seng, bliver hun tilbud havregrød, men vil ikke have noget.
Hun skriger igen og er ulykkelig, når hun skal puttes. Nogle aftner kan det gå godt, men andre er det helt galt.
Hun har selv valgt sin puttebamse, og krammer den til sig.
Hvordan kan vi kommer videre?
Hilsen
De frusterende forældre