Brev:
Baby tager afstand
25. oktober 2014
Alder:
13 mdr.
Baby tager afstand
Hej Helen
Vi er nu nået ned på kun en enkelt amning i døgnet som er ved hendes middagslur. Siden I torsdags stoppede vi aften og midnatsamningen og far lægger hende til at sove. Det har gået godt. Udover at vores datter overhovedet ikke vil mig mere. Før var hun altid meget morsyg og det var kun mig hun ville have. Nu vil hun mig slet ikke og vil kun have sin far. Jeg synes i forvejen at det har været rigtig hårdt at stoppe med at amme, da jeg savner den nærhed det giver, derudover sov hende og jeg jo sammen før men efter i torsdags sover jeg i et andet rum, så det savner jeg meget, og derfor gør det også rigtig ondt, at jeg ikke kun har mistet nærhed, min sovekammerat, men også at hun slet ikke vil mig mere. Jeg prøver alt i løbet af dagen men intet virker. Hvordan kan det være? Og hvad kan jeg gøre?
Planen er at vi skal stoppe med middagsamningen i starten af kommende uge, hvis mine bryster kan følge med. Føler nedtrapningen har været lige hurtig nok og bliver desværre nødt til at pumpe ud en enkelt gang pågrund af store knuder. Hvornår vil jeg være mælkefri?
Med venlig hilsen
Marlene