Brev:
Stop amning
7. oktober 2014
Alder:
11 mdr.
Stop amning
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dig vedr. natamningen, hvor du skriver, at to gange amning fra min datter kommer i seng til hun står op er fint, men jeg har meget svært ved at gøre det på de to gange eller mindre.
Jeg ammer kun til putning og om natten, men vil rigtig gerne stoppe nu eller i den nærmeste fremtid. Jeg kan bare ikke se, hvordan jeg skal gøre det i praktisk, hvilket jeg håber, at du kan hjælpe med.
Lige for tiden kan jeg kun få vores datter til at sove eller falde til ro, hvis hun bliver lagt til, hvilket er en rigtig dårlig vane, synes jeg.
Mit ønske er, at hun kan blive puttet af mor/far uden at blive ammet inden + vi kan få hende til at sove om natten uden amning.
Med venlig hilsen
Den ammende mor