Brev:
Vrider og bider under amning
29. september 2014
Alder:
2 mdr.
Vrider og bider under amning
Hej igen
Så bliver jeg nød til at bruge dig endnu en gang
Min søn på 11 uger vrider sig under amning, han vrider sig ind mod brystet samtidig med at han bider med gummerne, det ikke videre behageligt. Han spiser også meget kortvarigt ca 5 min af gangen og så begynder han at vride sig og amningen stopper.
Han sover ca 20-50 min om dagen og vågner grædende og skal så vugges videre i søvn i barnevognen. Han falder fint i søvn i voksiposen, med sut og klud og kan faktisk helt selv falde i søvn, han vågner dog alligevel.
Når han sover indenfor har jeg lagt mærke til hans mave rumstere en del, rumlen og han prutter, han er ellers god til at få bøvset af.
Han vejede ved fødslen 3695 g og vejer nu 6,8 kg d. 23/9, han trives ellers smiler og pludre
Hvad er det der gør han bider og vrider sig? Kan man godt have massere af mælk men ikke mætte sit barn?
Håber det var nok information til, at du kan give mig lidt guidning.
Med venlig hilsen
mor