Brev:
Vita Biosa (mælkesyrebakterier) og amning
15. juli 2014
Alder:
9 mdr.
Vita Biosa (mælkesyrebakterier) og amning
Hej Helen, lige et kort spørgsmål.
Jeg lider meget af oppustet mave og kune godt tænke mig at prøve "vita biosa" som efter sigende skulle hjælpe. Men er det okay at tage tilskud af mælkesyrebakterier når man ammer?
På forhånd tak.