Brev:
Pludseligt ammestop - 10 mdr.
17. juni 2014
Alder:
10 mdr.
Pludseligt ammestop - 10 mdr.
Kære Helen
Tak de sidtste svar, dejligt jeg nu kan tage til bryllup med god samvittighed:)
Der er dog sket lidt de sidste 4 dage. Jeg skulle rejse til DK i lørdags med min datter, men natten til lørdag blev jeg syg med madforgiftning. Troede lille pigen var sluppet men hun kastede så op i flyveren. Hun har siden ikke ville ammes overhoved. Det lige som om hun søger indimellem men vil ikke hvis jeg tilbyder. Hun sov endda igennem de første tro nætter til kl 5 hvor hun igen ikke vil have bryst men fik så vand og hun var bestemt tørstig. Maven blev hurtigt god igen men nu hun så voldsomt forkølet med feber.
Jeg tænker jo at amningen nok er slut, er ked af det ender sådan her men med hendes alder tænker også at jeg ikke vil kæmpe alt for meget for det. Giver det mening? Hun er jo godt 10,5 måned. Men hvad tror du det kan skyldes?
Har læst i et andet svar det måske ikke er nødvendigt at begynde på mme flasker, så lige nu får hun så mælk af kop og i grød og lidt yoghurt i løbet af dagen, har kigget i din bog til børn på et år - er det ok?
Jeg ensom sagt lidt trist over det - har igen brug for dine støttende ord.
Hilsen
En lidt trist mor