Brev:
Mælk og infektion
9. april 2014
Alder:
4 mdr.
Mælk og infektion
Kære Helen
Jeg har malket 3 poser mælk ud til fryseren den sidste uge - men det har efterfølgende vist sig, at det var midt i inkubationstiden til en halsbetændelse. Har været ved lægen, og der var heldigvis ingen bakterier - kun virus.
Kan jeg risikere at smitte min søn med mælken, hvis jeg tør det op og giver ham det om f.eks. en måned?
Med andre ord - bør jeg kassere det igen?
Lisbeth