Brev:
Forsvunden mælk?
25. marts 2014
Alder:
10 mdr.
Forsvunden mælk?
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar. Rart at vide, at det er normalt, børn banker hovedet ind i ting. Det er netop de ting, du har beskrevet, jeg gør - triller en bold, bygger et tårn mm eller hopper lidt med hende i slyngen og snakker med hende, hvis jeg snakker med nogen, og hun protesterer, men nix, jeg skal ikke snakke med nogen - så jeg tror bare så længe hun er så lille, som hun er, at jeg følger det, inden hun bliver for frustreret, og så må det komme med tiden. ...
...
Nu vil jeg spørge dig vedr. min mælk. Jeg har de sidste 14 dage kun ammet aften til putning, dvs. kl. 22-23, og så 1-2 gange nat. Men jeg kan høre, hun næsten ikke drikker noget, jeg tror ikke, der er mere mælk. Er også tilbage i min gamle bh-størrelse. Kan det passe, det bare lige forsvinder lige med ét?
Har den sidste uge bare ammet fra 1 bryst, for så var der da gang i det, tænkte jeg, men det virker som om der ikke rigtig produceres mere...
Med venlig hilsen
Helle