Brev:
Amning og anden mælk
3. marts 2014
Alder:
9 mdr.
Amning og anden mælk
Hej Helen.
Denne gang et spørgsmål om amning.
Min datter skal starte i vuggestue d. 1. april, og jeg tænker at stoppe med amningen inden middagsluren her om 14 dage, der er hun 10 mdr. Så har hun også 2 uger til at vænne sig til det inden start. Så ammes hun inden putning til nat og måske 1 gang nat (hun vågner mange gange, men ikke længere for at spise).
Skal jeg give hende sødmælk eller mme ved siden af i en kop? Hun får kun vand nu. Og skal det være koldt, hvis det er mme? Og hvis ja, er det til både frokost og aften eller hvordan?
Med venlig hilsen
Helle