Brev:
Bøvseproblemer - 3 mdr.
21. februar 2014
Alder:
3 mdr.
Bøvseproblemer - 3 mdr.
Kære Helen
Har pludselig fået det problem, at jeg ikke kan få min søn på 3 måneder til at bøvse, efter jeg har ammet ham om natten. Dette betyder at natamningen nu har fået en varighed på ca. 2 timer - da jeg naturligvis ikke vil lægge ham tilbage i seng på ryggen, når luften generer ham.
Om dagen har vi ingen problemer - der bøvser ham umiddelbart efter, han har spist.
Har du et råd til, hvordan vi kan forbedre bøvseteknikken - eller hvordan vi evt. kan reducere mængden af luft, han sluger?
Ville det evt. hjælpe med flere pauser i amningen - eller at lade ham spise både ved bryst + udmalket mælk?
Men i overvejelserne er lige nu, at jeg har en knæskade, og er bange for at gå rundt med ham om natten, så hvis du har idé til en teknik, der kan udføres sidende....- min mand kan vækkes, hvis der kun findes råd om at gå med ham ;-)
Fra hvilken alder, er det sikkert at sove på siden? Min søn er nemlig begyndt at trille om på siden og falde i søvn, når han leger i aktivitetscenteret?
En sidste ting. Ved du hvor lang tid, der går fra man har drukket en kop kaffe, til man ikke længere udskiller koffein i mælken?
Tak for dit svar.