Brev:
Amning og afføring
19. februar 2014
Alder:
4 mdr.
Amning og afføring
Kære Helen.
Jeg har lige sendt et spørgsmål, men jeg har et yderligere spørgsmål som måske kan hænge lidt sammen med det tidligere indlæg.
Lillebror bliver jo ammet fuldt ud, men har har kun afførring med 9-14 dages interval. Vi synes ikke at han virker forpint eller vrider sig eller noget, men kan det hænge sammen med vægttab eller uro ved brystet?
Hilsen