Brev:
Amning, mælkeproduktion dag og nat
23. januar 2014
Alder:
7 mdr.
Amning, mælkeproduktion dag og nat
Hej igen Helen :)
Min skønne dreng er begyndt at sove nogle længere stræk om natten, og det er jo dejligt, vi kommer op på hele 5 timer. Jeg øver mig i at kunne læse om uroen skyldes motorik eller sult.
Nu er mit spørgsmål;
Kan amning/kroppen bare finde ud af, at om dagen skal den producere langt mere mælk end om natten?
Jeg ammer 3 gange fra 20.00-6.00 men langt flere gange fra 6.00-20.00 jo.
Mine bryster er noget spændt om morgenen - det går ikke ud over dags-produktionen at nat-produktionen er mindre end den?
Teknisk spørgsmål!
Tak for svar :)