Brev:
Amning mange gange om natten
8. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Amning mange gange om natten
Hej Helen
Min dejlige dreng ammes stadig mange gange om natten (fuldtidsammes fortsat grundet maveproblemer)
Derudover er han meget - meget - urolig, på en dårlig nat er jeg oppe +10 gange (amning hver 3. time, cirka)
Han kaster sig rundt i sengen, sovende, hovedet fra side til side, for til sidst at dreje om på siden og forsøge at vende sig til mave. Lykkes det vågner han og er ked af det, for hvad laver han dog der. Han kan stadig ikke vende sig fra mave til ryg :(
1. Nå, men med hensyn til amningen - skal det nedtrappes, nu han stadig fuldtidsammes, eller? Det rører ikke mig at skulle op (Dog slider det på mig at skulle op alle de andre gange for at hjælpe ham til ro igen)
Det er vel hans alder / motorik udvikling der er årsag til uroen velsagtens?
2. Eller kan det være hans mave, eller nakke smerter fra KISS?
3. Om morgenen har han altid afføring, og meget af det - luft også. Kan det være det der generer ham? Jeg forsøger sådan at bøvse ham om natten men uden succes, han hænger bare over skulderen, sovende.
Nå, det var lidt blandet herfra, tak for hjælpen igen!