Brev:
Amning og uro - 5 mdr.
11. december 2013
Alder:
5 mdr.
Amning og uro - 5 mdr.
Kære Helen - hvad kan der dog være i vejen med min søn?
Følgende udspiller sig under amning;
Han ligges til, og efter blot cirka 2 minutter vrider han sig, benene ryger rundt, han slipper og tager fat, hiver brystet med sig til den anden side, armene farer op i hovedet, han gnider sig i øjnene, for til sidst at afvise brystet og komme med korte skrig, ikke gråd.
Jeg synes, at jeg har prøvet alt;
Skifte stilling, skifte bryst (snyde), sut ind i mellem, ligge ham til når han er sulten, mæt, søvning, vågen, morgen, middag, aften, svøbe ham, for at holde sammen på ham, holde på ham, lade være med at holde på ham, berolige med ord, være stille, bare ligger ved siden af ham, med og uden tøj...
Hvad kan det dog være? Gør det ondt at få noget ned i maven? Er han allerede mæt?
Det er så fortvivlende. Hans vægt er stadig fin, fordi det lykkes mig, når han er døsig, at skifte sut ud med bryst, og så spiser han. Om natten er der intet problem overhovedet, der ligger han helt stille og spiser lige så fint. Gid det dog også var tilfældet om dagen :(
Nedløbsrefleksen er fin, og der er mælk når han slipper kan jeg se.
Han kløjs heller ikke i det.
Tak igen for svar.