Brev:
Ammestop - nægter brystet
3. december 2013
Alder:
6 mdr.
Ammestop - nægter brystet
Hej Helen
Nu er jeg her igen. Tak for dit sidste svar ;-)
Tingene udvikler sig imidlertidig ret hurtigt hos os i øjeblikket. Vi er nu der hvor O nægter at spise ved mit bryst. Særligt om dagen også selvom jeg ligger mig i soveværelset hvor der er fred og ro.
Jeg har i en periode haft svært ved at få mælken til at løbe. Jeg havde den samme krise med den store omkring samme alder. Der tog jeg op til mine forældre i en uges tid med en synto næsespray og så gik det over. Kan desværre ikke huske hvad jeg ellers gjorde bare at det gik over igen. Jeg har nu i godt 14 dage igen brugt synto men i stedet for det bare er gået over blir det nu værre og værre. Der har været sådan de sidste to uger at hun on/off gerne ville ha brystet, men nu nægter hun helt i løbet af dagen. Det har de sidste dage været meget frustrerende og jeg har været meget ked af det og det har måske også gået ud over resten af familien i form af manglende tålmodighed og dårligt humør :-(
Jeg har langt om længe fået fat i min shpl og hun kommer i morgen. Jeg har selv tænkt tanken om det er tid at stoppe og det luftede shpl også lidt i tlf. Vi har bestemt os for at sende den store på forlænget weekend hos bedsterne i morgen, så vi kan få lidt styr på den lille.
Jeg forsøger stadig at følge samme plan men gir nu mme i kop inden luren. Har aldrig før prøvet det flaske halløj og er egentlig også lidt ked af at skulle gi det nu. Men hvis det er det der skal til så må det jo være sådan. Jeg har købt vælling som jeg tænkte hun kan få om aftenen hvis det er. Tænker om jeg måske kan amme hende ved sengetid (hvis hun vil) også give vælling inden jeg går i seng? Så sover hun måske også et længere stræk ;-)
Kunne du ikke prøve at skitsere en dag ud fra det jeg har nævnt. ...
På forhånd tak ;-)