Brev:
Færre amninger - 8 mdr.
14. november 2013
Alder:
8 mdr.
Færre amninger - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg følger den dagsrytme-plan, du har foreslået mig. Dvs vores dreng på næsten 8 mdr. ammes midt nat, tidlig morgen, eftermiddag og aften. Han spiser godt med alt muligt forskelligt mad i løbet af dagen.
Jeg overvejer nu hvilken amning jeg kan "skære væk". Er det den om natten???? Vi kunne rigtig godt tænke os snart at få en hel nats søvn. Vores dreng vågner oftest en gang om natten/tidlig morgen og snakker (er ikke ked af det). Hvad er dit forslag til hvordan vi arbejder på ikke at skulle spise om natten?
Med venlig hilsen
Randi