Brev:
Ammestilling, sut og bryst
19. oktober 2013
Alder:
3 mdr.
Ammestilling, sut og bryst
Hej Helen - lige et par spørgsmål herfra;
Jeg ammer min søn liggende (Jeg er nødt til det, grundet hans nakkeproblemer)
Jeg har nu ofte tænkt på, om børn der ammes liggende får mindre nærhed, end dem, der bliver holdt klassisk i armene? Nu de ikke kan holdes nær så tæt?
Det sker, at min søn - efter at have spist ved brystet - bliver helt ked af det, og vil have sutten i stedet. Skyldes det blot, at der stadig er mælk, og han hellere vil sutte uden at skulle spise? (Ak, hans mor synes jo, det var så hyggeligt dengang i starten, hvor han kunne ligge og hygge-sutte-spise hos mig i flere timer...)
Han tager ca. 200 gram på om ugen.
Det var det hele herfra, mange tak for svar :)