Brev:
Øge interessen for brystet
13. august 2013
Alder:
6 mdr.
Øge interessen for brystet
Hej Helen.
Tak for dit svar:)
Jeg vil forsøge at følge din dagplan fra i morgen. Hvad foreslår du, jeg skal gøre, når jeg ligger ham til brystet og han begynder at græde/skælde ud? Skal jeg så trække den lidt længere og antage at han ikke er helt sulten?
Jeg vil jo mægtig gerne give ham bryst, men mit problem er at "lokke" ham til det.
Mange hilsen K