Brev:
Trappe ud af amning inden middagslur
4. juli 2013
Alder:
8 mdr.
Trappe ud af amning inden middagslur
Kære Helen.
Hvor lang tid inden start i dagpleje anbefaler du, at jeg sløjer amningen inden hans middagslur (2. lur der ligger ca. 13.30 og frem). Og har du særlige fif til at sløjfe denne amning.
Jeg vil gerne fortsat amme tidlig morgen og aften.
På forhånd tak.