Brev:
Vil ammes konstant
19. maj 2013
Alder:
2 mdr.
Vil ammes konstant
Hej Helen!
Har haft meget glæde af din brevkasse og har nu et spørgsmål til amning..
Min søn på 10 uger vil ammes konstant, vi har haft uger hvor han har taget nogle fine lure i løbet af dagen og hvor jeg ikke ammer så meget, men føler nu at jeg bliver brugt som sut igen.. Generelt er han en glad og tilfreds dreng, der tager på som han skal og trives når han er vågen. Han er meget et meget opmærksom og vågen baby.
Han kan have nogle hæftede skrigture af og til, som ofte er pga maven, jeg skal hjælpe ham af med det. Han er nogle gange god til at tage en lur på op til 3 timer i barnevognen og andre dage ammer jeg hver halve-hele time imens han sover ved mig, dette kan stå på i flere timer hvor jeg sidder boldret til sofaen, meeeen han får sovet. Nogle gange er det ok der går 2 timer i mellem, men sjældent længere. Folk er begyndt at kommentere at de synte han spiser ofte. Men han spiser ikke ret længe ad gangen og har forsøgt med at bøvse, skifte osv ind i mellem, men det mindsker ikke antallet af amninger og min sp har ikke andre råd åbenbart!
Han faldet som regel i søvn kl 21-01.30 hver aften og fra 01.30 bliver han meget urolig, sovet dårligt og vil ammes konstant, bruger brikker hvilket gør det yderst bøvlet for mig at amme liggende om natten. Over vejer virkelig om mme ville være en bedre løsning.
Håber du har lidt råd:)