Brev:
Meget mor- og brystsyg
1. maj 2013
Alder:
10 mdr.
Meget mor- og brystsyg
Hej Helen
Lige for at følge søvnzombie 1+2 op så er der fremskridt, ammes ikke længere i søvn og kunne ligge hende osv. Men vågner stadig mange gange. Ja nu siger jeg kunne for den sidste uge er det gået helt galt. Følger dagsplanen 9 mdr fra din bog og har en aften ritual osv, men nu når hun er spist af og jeg ligger hende så vågner hun helt op griner, smiler og rejser sig op! Hun er helt frisk!
Efter ca 1 time kan hun falde i søvn men helst inde i min seng ved bryst! Hvad sker der lige, er dette en fase? Jeg overvejer om jeg skal stoppe med at amme selvom jeg gerne vil tage de 2 sidste mdr inden hun bliver et år. Tror du at det er den rigtige løsning? Så kan min kæreste nemlig også tage lidt over og måske hun får en bedre søvn. Til Info sov hun 6 timer ved min side i nat? Er hun bare en der vil sammensove (hun ligger altså væk fra mig med ca en meters afstand)?
Hvis jeg stopper amningen hvordan lærer jeg hende så nemmest at tage imod en flaske? Hvilken mælkepulver skal jeg bruge? (Jeg har astma og allergi) Hvor længe skal hun blive ved med at have mælk? Vil hun respektere at der ikke er mælk hos mig?
Er ked af hvis dette bliver løsningen for går meget ind for modermælk og kun modermælk men jeg kan snart ikke klare flere uafbrudte natter. Så er det lidt en falliterklæring for mig.
Vil hende kun det bedste <3
Håber ikke det her lyder alt for indviklet
Hilsen den trætte mor