Brev:
Bøvse efter amning
13. februar 2013
Alder:
10 mdr.
Bøvse efter amning
Hej Helen.
Lige et nyt spørgsmål.. :)
Min søn er startet i dagpleje og er samtidig begyndt at vågne mere om natten.
Jeg er nu kommet til at tænke på, hvad der er det rigtige at gøre i fht at bøvse ham efter amning.
Han bliver ammet i vores seng og derefter kan jeg de fleste gange lægge ham over, når han har fået nok. Men nu er han begyndt at vågne første gang efter ca. 1 time og i aften var det tydeligt at der var en bøvs på tværs. Han græd ca 5 min hvor jeg gik med ham, men faldt til ro, da han havde bøvset.
Mit spørgsmål er om han skal op at bøvse efter amningen? Han er svær at få til at sove så, fordi han i stedet vågner op..
Hilsen
Andrea