Brev:
Natamning
6. februar 2013
Alder:
9 mdr.
Natamning
Hej Helen.
Tusinde tak for dine gode svar.
Jeg har dog lige et tillægsspørgsmål til mit tidligere brev om at falde i søvn selv. Mit spørgsmål går på amningerne.
Som jeg skrev er det ca 4 gange i døgnet. Nu hvor han snart kommer i fuldtidsdagpleje, fjerner jeg amningen før middagssøvnen. Dette tror jeg ikke bliver svært, da han lægges i barnevognen og plejer at falde i søvn uden problemer.
Men om natten er det svært. Han bliver ammer kl. ca 19.30, 23 og så vågner han igen ca kl. 5. Kl. 5 bliver han utrolig ked af det hvis ikke han får brystet. Min mand har trøster ham i sengen og går med ham og det samme har jeg uden held. Til sidst bliver han lagt til for at vi kan få nattero.
Er det ok med en ekstra amning et stykke tid eller skal jeg undlade at give brystet og hvad kan vi gøre i stedet?
Hilsen Andrea