Brev:
Amme liggende
9. december 2012
Alder:
7 mdr.
Amme liggende
Hej Helen
Hvordan kan det være, at man skal elevere babys hoved, hvis der gives flaske i sengen? For man må da gerne ligge ned og amme? Eller skal man også løfte sengens hovedgærde her?
Hilsen en mor, som ofte ligger :)