Brev:
Amme stop - 6 mdr.
12. november 2012
Alder:
6 mdr.
Amme stop - 6 mdr.
Hej Helen
Min datter Maja bliver 6 måneder om 2 dage. Og hun er de sidste par dage begyndt at sige nej til at jeg ammer hende. Hun får mad 3 gange om dagen og så ammer jeg hende inden hendes 2-3 lurer og om aftenen inden putning og så igen ved 23-tiden og lidt om natten, men tror selv hun falder i søvn (hvilket jeg også selv gør).
Men mit spørgsmål er så, skal jeg egentlig bare helt stoppe nu hun selv siger fra? Og skal jeg så begynde og give hende flaske? Og hvad skal jeg give hende om natten?
Venlig hilsen
Gitte