Brev:
Mælk nok
17. september 2012
Alder:
1 mdr.
Mælk nok
Kære Helen,
Min datter er 6 uger og ammer ok. De sidste par dage virker hun frustreret på brystet, "slår" på det, kommer af og på, bliver flitsbue og så på igen. Virker som om hun ikke kan få nok mælk. Efter hun havde gjort dette i 20-30 min prøvede jeg at malke ud med brystpumpe for at se om der kom noget mælk, men jeg kunne max malke 5-10 ml ud fra begge bryster.
Mangler jeg mælk? Hvornår kan jeg malke ud, så kan gemme noget i fryseren til lign. situation?
Med venlig hilsen
Søs