Brev:
Suttebrik - hvordan kommer man af med denne?
4. juni 2012
Alder:
2 mdr.
Suttebrik - hvordan kommer man af med denne?
Hej Helen,
Jeg bruger suttebrik pga for flade brystvorter. De er dog snart "suttet" ud, og vil mene han sagtens kan få fat. (Dette mener min egen Sp også).
Men jeg kan ikke få ham til at tage fat :( vi træner hver dag uden suttebrik og han bliver mega hys hver gang. Har både prøvet at tage dem af fra starten af amningen, midt i amningen og til sidst. Intet virker.
Hvad Søren gør jeg??
Med venlig hilsen
Mie