Brev:
Udmalkning og flaske
5. maj 2012
Alder:
4 mdr.
Udmalkning og flaske
Kære Helen,
Mange tak for dit svar mht dagslure. De fleste dage lykkes det os at hjælpe den unge dame videre i søvnen, så hun får en lang lur på 1 ½ til 2 timer og 2 korte lure. Dejligt☺
Mit spørgsmål denne gang handler om udmalkning.
Jeg ammer Ingrid (hun er lige blevet 4 mdr.) og vil gerne bruge min mælk til hendes skemad. Vi har købt din bog om børn og mad og vi glæder os til lige så stille og roligt at introducere hende for grød og mos.
Jeg har endnu ikke prøvet at malke ud - hvornår på dagen er det bedst?
Hvordan påvirker udmalkningen min mælkeproduktion?
Jeg vil desuden være væk et par timer i løbet af ugen og da hendes far er selvstændig kan han passe hende og give hende flaske.
Hvordan introducerer vi hende for flasken?
De bedste hilsner
Louise