Brev:
For lidt mælk - 1 mdr.
18. april 2012
Alder:
1 mdr.
For lidt mælk - 1 mdr.
Hej Helen
Har et lidt underligt spørgsmål. Kan man have for lidt mælk, selvom baby tager godt på?
Lillebror har taget 850 g på på 17 dage, så han mangler jo bestemt ingenting. Men ind imellem har jeg en fornemmelse af, at han egentlig godt kunne have spist noget mere, når han har tømt mine bryster. For han kan blive sur og slippe for så at tage ved igen.
Han er 4 uger i morgen og vejede 3270 g ved fødslen. Tabte sig så til 3095 g men her 4 uger efter vejer han 4250 g.
Håber ikke mit spørgsmål er for underligt.
Kærlig hilsen
mor til 4