Brev:
MME som supplement
22. marts 2012
Alder:
1 mdr.
MME som supplement
Kære Helen
Så er jeg tilbage. Nu er lillesøster blevet knap 1,5 måned og det hele går godt. Hun bliver ammet hele døgnet - ca hver 2-3 time. Sover dog op til 5 timer uden om natten. Skønt ! Storebror August klarer det også flot.
Jeg kan dog mærke at jeg virkelig godt kunne bruge muligheden for flaske med MME som supplement sådan løbende for at give mig friheden til dels at gøre ting som at tage til frisøren, på cafe etc, men ikke mindst for at lave ting sammen med August som jeg savner meget at kunne. For med amningen er jeg jo meget bundet til hende og det er lidt svært nogle gange synes jeg. Vi har allerede prøvet at tilbyde en flaske et par gange og den har hun drukket uden problemer.
Er det ikke ok at give hende en flaske mme ind imellem (ca 1-2 gange om ugen fx) ? og tror du vi skal træne det fast for at holde det ved lige ? Sidst kom jeg lidt i tvivl om hvor meget hun egentlig bør tilbydes i sådan en flaske, dvs et måltid. Hun vejer knap 5 kg nu.
Glæder mig som altid til dit svar
Jane