Brev:
Amning - hvad sker der?
11. marts 2012
Alder:
2 mdr.
Amning - hvad sker der?
Hej
Jeg har en dreng på 9 uger.
Den sidste uges tid er han begyndt på, efter at have spist (jeg ammer ham) et kort stykke tid, at hive og rive i mine brystvorter. Jeg kan ikke finde ud af om han er meget mere sulten eller om det er en bøvs der provokerer. Når jeg tager ham fra kommer der en bøvs, men når jeg så lægger ham til igen, så fortsætter han og bliver hidsig.
Lige for tiden giver jeg fra begge bryster om dagen og fra et bryst om natten. Når jeg mærker på mine bryster efter at han har revet i dem virker de slappe/tomme, men trykker jeg på dem kommer der stadig mælk ud. Håber du kan give mig en forklaring på hvad der sker.
Med venlig hilsen
Majbritt