Brev:
Antal amninger - 8 mdr.
6. marts 2012
Alder:
8 mdr.
Antal amninger - 8 mdr.
Hej Helen
Du skrev til mig for nylig at 3 amninger er passende, når man er 8 mdr. Jeg ammer pt 4 gange i døgnet, men jeg har svært ved at finde ud af, hvilken amning, der er smartest at fase ud først. Jeg ammer pt
kl 9
kl 19.30
kl 23.30
kl 5
Jeg kan ikke amme mit på dagen, da jeg snart begynder at arbejde. Jeg tænker, at det er en af morgenamningerne, der snart må ryge.
Det skal siges, at min søn er meget slank og er lidt hys med at spise grød, især om aftenen. Han er vældig glad for at blive ammet, men bruger mig helt klart også som trøst. Jeg har prøvet med sut, sutteklud, nusser osv., men der er ikke noget der dur.
Han er god til at drikke af en kop og drikker gerne meget vand og mælk af den, hvis han får lov (vi prøver at begrænse det til slutningen af måltidet, så han ikke drikker sig mæt).
Mange tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Gemma