Brev:
Åh den søvn ;o)
22. februar 2012
Alder:
3 mdr.
Åh den søvn ;o)
Hej Helen
Åh den søvn ;o)
Min datter har nu de sidste nætter vågnet hver 1,5 til 2. time. Det eneste, der får hende til at sove er mælk, hun spiser en del, men vågner alligevel.
Får tanket hende op i løbet af dagen og aftenen hvor hun spiser flittigt. Hun vejer 7,6 kg og bliver 4 måneder om 10 dage.
Hilsen Linda