Brev:
Hjælp til opretholde mælkeproduktion, bliver nødt til at holde pause
1. februar 2012
Alder:
3 mdr.
Hej Helen
Er kommet i den ulykkelige situation at jeg skal på en kur i ti dage med vibradox. Jeg vil holde pause i de dage med at amme min datter, da hun allerede har fået to antibiotika kure på hendes korte liv.
Er så trist over det og det gør ondt indeni ikke at kunne. Hvordan bevarer jeg mælken, så jeg kan amme videre bagefter?
Hilsen Linda