Brev:
Ophøre med amning
22. januar 2012
Alder:
15 mdr.
Ophøre med amning
Kære Helen.
Min datter bliver stadig ammet en gang i døgnet. Hun elsker at blive ammet. Og smiler over hele hovedet, når hun skal til at blive ammet.
Hvilket tidspunkt inden hun er omkring 2 år, vil være det bedste at stoppe helt?
Vil hun når hun kommer tættere på 2 år, kunne forstå, at fx "brystet sover og er træt" og derfor ikke vil kunne give mælk - især hvis vi har talt med hende om det i nogen tid forinden, så hun ved, hvad der skal ske?
Har ikke lyst til at det skal være en kamp, hvor hun bliver ked af det.
Hilsen