Brev:
Kost og mælkeproduktion
10. januar 2012
Alder:
4 mdr.
Kost og mælkeproduktion
Hej Helen!
Jeg har i mine tre tidligere ammeforløb altid haft rigelig med mælk. Her fjerde gang driller det dog lidt... Derfor vil jeg høre dig til hvilken kost, der understøtter en god mælkeproduktion?
Mor til 4