Brev:
Aftenuro - 6 uger
9. januar 2012
Alder:
1 mdr.
Aftenuro - 6 uger
Hej Helen,
Tak for dit sidste svar - det var meget hjælpsomt. Jeg er stødt på endnu et problem. Min dreng er nu ca. 6 uger.
Jeg har efterhånden regelmæssigt en meget urolig dreng om aftenen fra ca. kl. 17 indtil kl. 21, hvor både kæresten og jeg går iseng. Han græder meget og kan kun gøres tilpas, når han ligger ved mit bryst. Jeg har svøbt ham i dynen og vugget ham, men kun brystet hjælper.
Jeg mistænker problemet til at skyldes at min søn faktisk er lidt doven :-). Umiddelbart tror jeg, at jeg har mælk nok, men det virker ligesom om, at han ikke vil bruge krafterne på at die. Jeg har selv lidt svært ved at malke ud i hånden om aftenen, da det enten virker som om, at jeg ikke har mælk nok ELLER at den tykke mælk er lidt svær at få ud. Jeg tror mest på det sidste, og derfor tror jeg også at min søn har lidt svært ved at die, hvilket resultere i en sulten dreng, som derfor er meget urolig. Er det et problem du er bekendt med - eller hvad tror du. Og hvad kan jeg evt. gøre for at mætte ham om aftenen.
Glæder mig til at høre fra dig.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Van