Brev:
Mme og amning
5. januar 2012
Alder:
2 mdr.
Mme og amning
Hej Helen
Jeg vil høre om det skader amningens gode virkning at give min datter lidt NAN HA1 hvis hun skal passes.
Vil ikke give hende det i hverdagen, men hun spiser meget og det tager lang tid for mig at pumpe ud. Jeg ønsker ikke, at amningens virkning med hensyn til forebyggelse af infektion osv. bliver ødelagt hvis jeg gør dette.
Hilsen Linda