Brev:
Skal jeg gøre noget for at amme mindre?
14. december 2011
Alder:
1 mdr.
Skal jeg gøre noget for at amme mindre?
Hej Helen
Vores datter er næsten 7 uger. I løbet af dagen spiser hun hver 2-3 time. Om eftermiddagen fra ca. kl. 17 bliver hun ammet ca. en gang i timen, jeg synes det virker af meget?
Fra kl. 19 - 19.30 sover hun ca 3-4 timer og herefter bliver ammet hver 2. time i løbet af natten og fra 05.00-07.00 ca hver time.
Skal jeg gøre noget for at amme mindre eller er det helt normalt. Hun tager rigtig fint på..
Hilsen Linda