Brev:
Afføring og ondt i maven
3. december 2011
Alder:
1 mdr.
Afføring og ondt i maven
Hej Helen
Vores datter er nu en måned gammel og tager fint på i vægt og amningen går fint.
Hun har dog meget ondt i maven, trækker benene op og græder også når hun spiser.
Når hun er færdig med at spise og jeg ligger hende ned. Laver hun "presselyde" og bliver helt rød i hovedet og græder.
Hun har fået løsnet nogle spændinger i kranie og mave og det har hjulpet lidt bl.a. med at der kommer oftere afføring og hun ikke græder så meget.
Det er hele døgnet rundt at hun har det sådan og hendes søvn bliver ofte afbrudt, da hun får ondt og græder.
I starten havde hun afføring hver dag og flere gange om dagen, men de sidste 2 uger hvor det har stået på har hun sjældent afføring der kan sagtens gå 4-5 dage. Det er ikke hårdt det der kommer ud, men kan det være det som genere hende? Er virkelig i 7 sind. Må hun få noget der kan få gang i maven eller er hun får lille?
Vi bøvser hende hver gang hun har spist. Hun prutter meget generelt.
Hilsen Linda