Brev:
Tilbage til amning
22. november 2011
Alder:
6 mdr.
Tilbage til amning
Hej Helen.
Efter mit sidste brev, vil Olivia pludselig ikke så godt tage flasken mere, men nu gerne brystet.
Kan det være skiftet fra bryst til flaske gik for hurtigt for hende? (ca. 2 uger). Men det var jo hende selv der fravalgte mig, da hun først havde lært at bruge flasken.
Jeg har ikke noget imod at amme hende igen, men mine bryster er jo nærmest tømte, kan produktionen komme op igen og kan jeg mætte hende så, eller løbet kørt?
Med venlig hilsen
Charlotte