Brev:
For lidt mælk
9. november 2011
Alder:
2 mdr.
For lidt mælk
Hej Helen!
Jeg har lige været lidt småsyg nogle dage. i den forbindelse havde jeg et døgns tid, hvor jeg havde følelsen af at have markant mindre mælk end vaneligt. Om aftenen var det så slemt, at lillemanden bare skreg ved brystet, der virkede helt tomt.
Jeg har altid lært, at brystet aldrig bliver helt tomt og at mælkemængden reguleres efter reglen om udbud og efterspørgsel... kan man have for lidt mælk og hvilke faktorer har indflydelse på mælkemængden?
Med venlig hilsen
MTF
Ps:nu har jeg rigeligt mælk igen:-)