Brev:
Amme ud
8. november 2011
Alder:
3 mdr.
Amme ud
Hejsa Helen.
Mens jeg spændt venter på et svar fra dig. Har jeg lige et spørgsmål mere.
Hvis jeg vil amme/malke ud, hvornår gør jeg det så bedst?
Jeg tænker også, hvis jeg kan. At have noget mælk til at blande i, når jeg skal give grød og sådan. i stedet for at bruge mme. Eller er det for ambitiøs?
Jeg går ind for fuld amning så længe jeg kan, hvis jeg kan. Og derefter supplere.
Kærlig hilsen
den Ammende